Wakacje z Jogą nad Morzem- Łazy 2019

Wakacje- Joga- Morze

27.07.2019- 03.08.2019

Dla kogo?
Dla wszystkich chcących aktywnie spędzić wakacje z dala od zgiełku miasta, w spokojnym miejscu z dużym ogrodem pełnym atrakcji, w otoczeniu sosnowych lasów. Czysta, szeroka plaża, doskonałe warunki do uprawiania sportów wodnych, ścieżki spacerowe, drogi rowerowe, stanowiska do połowu ryb na jeziorze Jamno oraz malownicze trasy wycieczkowe to niewątpliwe atuty, które zapewniają doskonały i pełen atrakcji wypoczynek.

Czytaj więcej...

Warsztat dla Kobiet, jak wzmocnić swą moc i mięśnie dna miednicy 30-31.03.2019

 

 

Odpowiadając na Waszą prośbę aby dać szansę uczestnictwa waszym mamom, córkom, koleżankom... kolejna edycja warsztatu z Izą Żak.

Trening Mięśni Dna Miednicy Corefit System

 

30.03.2019

  • Sobota 17.30 do 19:30- 2 godziny.

 31.03.2019

  • Niedziela 09:00 do 11:00 - 2 godziny.
  • Sobota i niedziela stanowi całość warsztatu i nie podlega podziałowi!
  • Dla osób powtarzających, które chcą przypomnieć i udoskonalić posiadaną wiedzę- 50% ceny watsztatu!

  

Kobiety nikt nas tego nie uczy, same zadbajcie o siebie- to najlepsza inwestycja!


Mięśnie dna miednicy nietrenowane wiotczeją już po 25 roku życia!!!


Jest to świadomy, inteligentny i aktywny program wzmacniania dna miednicy oparty na najnowszych badaniach z zakresu funkcjonowania ludzkiego ciała.


Zapraszamy na profilaktyczno-terapeutyczny program aktywnego i świadomego wzmacniania mięśni tzw. korowych. Są to mięśnie głębokie, do których zaliczamy min. mięśnie dna miednicy, mięśnie głębokie bioder, brzucha i grzbietu. Razem tworzą one wewnętrzny gorset stabilizacyjny dla bioder, kolan, kręgosłupa, barków, a także utrzymują w dobrej kondycji narządy znajdujące się w miednicy mniejszej.

Czytaj więcej...

QiGong i Koncert Relaksacyjny

Niedziela 14 kwietnia 2019 o 18.30-20.45

Czytaj więcej...

Wiosna z Jogą - Plajny Ogród Dobrych Myśli- 27.04-02.05.2019

W weekend majowy, zapraszamy na Warmię!

Miejsce wytchnienia, obcowania z naturą, pysznego,zdrowego pożywienia.

Czytaj więcej...

Zajęcia

 

Grafik zajęć

Pabianice, ul. Zamkowa 23A - lewa oficyna IIp.


 

 

Poniedziałek

17.30-19.00 (ogólna) Ania

19.30-21.00 (ogólna) Alicja

Wtorek

9.30-11.00 (seniorzy) Alicja

19.10-20.40 (ogólna) Alicja

Środa

18.30-20.00 (ogólna) Alicja

   

Czwartek

 

18.00-19.00 (dzieci) Alicja

20.00-21.30 (relaksująca) Alicja

Piątek

9.00-10.30 (ogólna) Alicja

18.15-19.30 (kręgosłup) Łukasz

 

 

 

 

 

* Wszystkie sesje jogi dla dorosłych w grupach ogólnych trwają 90 minut, odbywają się w przestronnej wyposażonej w sprzęt do jogi sali.   

 

 

 

Cennik:

 

  jednorazowo 25 zł
4 x w miesiącu 1 raz w tygodniu  80 zł
6 x w miesiącu 1,2 raz w tygodniu 100 zł 
8 x w miesiącu  2 razy w tygodniu  120 zł 

bez ograniczeń!

 

150 zł 

 

 

 Karnet "Joga dla Dzieci" obejmuje wspólne zajęcia: dziecko+ opiekun i kosztuje 80 zł za 4 zajęcia w miesiącu kalendarzowym.

  Karnet na Zdrowy Kręgosłup, 4 zajęcia kosztuje 70 zł.

Zapraszamy!

 

* Opłaty za zajęcia należy dokonać z góry na pierwszym spotkaniu.

** Opłata obejmuje dany miesiąc kalendarzowy i nie przenosi się na następny ani na inną osobę.

**** Łączony karnet rodzinny w atrakcyjnej cenie.

 Podaruj swoim bliskim prezent. Kup karnet na zajęcia jogi! 

 

karnet

 


 

Informacje praktyczne

 

Co zabrać na zajęcia:

 

Zabierz ze sobą tylko wygodny stój i w miarę pusty żołądek.

Wszystko czego potrzebujesz, jest na sali.

Na zajęciach ćwiczymy boso.

 

 

 

 

Joga Pabianice - Zamkowa 23

Joga Pabianice - Zamkowa 23

 


 

Regulamin (zalecenia dla ćwiczących)

1. Praktyka stanowi całość od pierwszej do ostatniej asany, dlatego wymagana jest obecność na całych zajęciach.

2. Ćwiczymy boso w przewiewnym stroju zapewniającym swobodę ruchów.

3. Wszelkie pytania i wątpliwości należy zgłaszać po zajęciach. W trakcie trwania zajęć należy zachować ciszę i skupienie.

4. Do praktyki asan nie należy przystępować z pełnym żołądkiem (od obfitego posiłku powinny upłynąć minimum 4 godziny, po lekkiej przekąsce należy odczekać co najmniej 1 godzinę).

5. Nie należy praktykować asan po kilkugodzinnym pobycie na słońcu oraz bezpośrednio po saunie czy masażu.

6. Uczestnicy zajęć biorą udział w praktykowaniu jogi na własną odpowiedzialność.

7. W zajęciach nie mogą brać udziału osoby z poważniejszymi problemami zdrowotnymi bez wcześniejszej konsultacji z lekarzem.

8. Wszelkie dolegliwości i problemy zdrowotne, przebyte kontuzje lub urazy, przeciwwskazania lekarskie czy np. nadciśnienie należy zgłosić prowadzącemu przed zajęciami. Jakiekolwiek niepokojące objawy w trakcie wykonywania ćwiczeń (np. nagły wzrost ciśnienia, napięcie w oczach, ból w stawach) należy bezzwłocznie zasygnalizować nauczycielowi.

9. Panie w ciąży powinny posiadać pisemne zaświadczenie od lekarza o braku przeciwwskazań do praktyki jogi.

10. Panie w czasie menstruacji mają oddzielny cykl asan - należy poinformować o tym nauczyciela przed zajęciami.

11. Przed wejściem na salę należy wyłączyć telefon komórkowy lub przełączyć na tryb bezgłośny.

12. Bez zgody nauczyciela uczestnicy zajęć nie mogą sobie nawzajem pomagać w wykonywaniu asan.

13. Sprzęt wykorzystywany podczas zajęć po zakończeniu praktyki jogi należy odłożyć na właściwe miejsce.

14. Wchodząc na zajęcia należy pokazać ważny karnet i podstemplować go. Karnet jest dokumentem imiennym.

15. Klienci mogą wykupić karnet na jeden cykl obejmujący 4, 6, 8, 12 zajęć w miesiącu lub jednorazowy wstęp na zajęcia.

16. Karnet miesięczny ważny jest przez dany miesiąc kalendarzowy i w tym terminie należy go wykorzystać.

17. Nieobecność na zajęciach można odrobić z inną grupą.

18. Perfect Balance Fizjoterapia & Joga nie odpowiada za rzeczy pozostawione na terenie szkoły jogi. Rzeczy wartościowe (telefon, portfel, biżuteria) prosimy zabrać na salę.

19. Perfect Balance Fizjoterapia & Joga nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieprzestrzegania niniejszego regulaminu. Uczestnictwo w zajęciach jest równoznaczne z jego akceptacją.

Dziękujemy!

Czytaj więcej...

"Regularna praktyka jogi pomoże ci zmierzyć się z codziennym zamieszaniem ze spokojem i stabilnością."
"Twoje ciało jest w przeszłości. Twój umysł w przyszłości. W jodze łączą się razem w teraźniejszości." - BKS Iyengar
"Joga jest światłem, które raz zapalone nigdy nie gaśnie. Im lepsza jest twoja praktyka tym jaśniej ono świeci." - BKS Iyengar
"We wszystkich nas drzemie iskierka boskości. Joga roznieca ją w jasny płomień." - BKS Iyengar
"W każdym momencie życia warto zmienić coś na lepsze"
"Szczęście i nieszczęście zależą od stanu umysłu" – Upanishady
"Bądź niczym bijące źródło, nie zaś jak staw w którym zawsze stoi ta sama woda" ­- Paramahansa Jogananda „Autobiografia Jogina”
"Sukces osiąga ten, kto ćwiczy z zaangażowaniem" – Hatha Yoga Pradipika
"Sthira Sukham Asanam – Asana to doskonała stabilność ciała, zrównoważenie rozumu i życzliwość ducha" – JS.II.46 Jogasutry Patanjalego
"Cel ma sens wówczas, gdy pomaga ci rosnąć. A wzrastasz przez zdobywanie go a nie samo osiągnięcie" -­ Antoine de Saint­Exupéry
"Tam gdzie jest joga, istnieje też dobrobyt, pomyślność, wolność i szczęście nieskończone" – T. Krichnamacharya
"Wszystko przydarza się dla ciebie, a nie tobie"
"Wdzięczność jest sposobem na korzystanie z obfitości"
"Żyjesz tak jak myślisz, więc myśl i żyj najpiękniej jak potrafisz"
"Wszystko przydarza się dla ciebie, a nie tobie"
"Nikt kto tkwi w niewoli własnego ciała nie jest wolny" - Seneka
© Joga Pabianice Realizacja SelectStar.pl - strony internetowe Pabianice